ήμουν έγκυος πριν λίγο καιρό και το έριξα...όταν το έμαθα ήμουν 2,5 εβδομάδων και μέχρι να γίνει η έκτρωση πέρασε μια εβδομάδα....η γιατρός μου είπε ότι το έμβρυο ήταν παρά πολύ μικρό ακόμα και ότι η διαδικασία θα ήταν απλή και γρήγορη...και όντως έτσι ήταν...το έριξα καθαρά για οικονομικούς λογούς και όχι επειδή ήμουν μικρή και ήθελα να ζήσω την ζωή μου...

αν ήταν στο χέρι μου θα το κρατούσα αλλά με τις συνθήκες που ζω τώρα το μόνο σίγουρο ήταν ότι θα του στερούσα πολλά βασικά πράγματα από τη ζωούλα του...και δυστυχώς έφτασα στο σημείο να του στερήσω την ίδια τη ζωούλα του...νιώθω την ανάγκη να του ζητήσω συγγνώμη που ήμουν δειλή και ανίκανη να αναλάβω τις ευθύνες μου και για το γεγονός ότι πλήρωσε για όλα ενώ δεν έφταιξε σε τίποτα....μου λείπει αφάνταστα και παρόλο που δεν το γνώρισα το αγάπησα και το αγαπώ πολύ....ήσουν ότι πιο αθώο υπήρξε στη ζωή μου...η μαμά

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΕΦΤΑ..

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ, ΘΕΛΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΟΥ. Σ' ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΩ. ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ. ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ; ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΕΤΕ; ΠΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ;

Unknown είπε...

Ευκολα τα λετε οτι τα παιδια μπορουν και χωρις λεφτα,και τι θα τρωνε οταν πεινανε τους τοιχους;Οταν θα αρρωσταινουν οταν θα χρειαζονται εμβολια οταν θα θελουν καθε λιγο babylino και γαλατα και ρουχα και μετα βιβλια στα σχολεια ενα χαρτζιλίκι πως λοιπον;Εχω ακουσει ανθρωπους που μεγαλωσαν ετσι και λενε αναθεμα που μεγαλωσαν,εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια ξερουμε,δεν ειμαι υπερ της εκτρωσης αλλα δεν ειμαι και υπερ στα ανηλικα παιδια που εργαζονται η που μενουν ακομα και ανεμβολιαστα και αρρωστα επειδη δεν εχουν χρηματα οι γονεις τους.Δεν ειμαι εφηβη και παρολο οτι κοντευω τα 25 δεν θα κρατουσα ενα παιδι που δεν θα μπορουσα να ζησω αξιοπρεπως.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!