Γεια σας, με λένε Αγγελική και είμαι 15,5 ετών. Το πρόβλημά μου είναι ότι πριν ένα μήνα το έκανα με το αγόρι μου, αλλά είχαμε πάρει προφυλακτικά και ακόμη να μου έρθει περίοδος και ανησυχώ πάρα πολύ μήπως είμαι έγκυος. Δεν ξέρω τι να
κάνω!!!!! Έκανα ένα τεστ αλλά βγήκε αρνητικό δεν ξέρω γιατί :( Αυτό το θέμα το έχω πει μόνο στην κολλητή μου, σε κανέναν άλλον, ούτε στο αγόρι μου , επειδή ακόμη δεν είναι σίγουρο αν είμαι έγκυος. Σας παρακαλώ βοηθήστε με , πείτε μου γιατί ενώ είχαμε πάρει προφυλακτικό δεν μου έχει έρθει η περίοδος. Σκέφτομαι αύριο να ξαναπάρω άλλο ένα τεστ εγκυμοσύνης.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

na to kaneis

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΓΑΜΙΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑ 15....

Ανώνυμος είπε...

Τα 15 ίσως να μην είναι ιδανική ηλικία για να κάνει έρωτα κάποιος αλλα σίγουρα δεν μπορείς να βρίζεις κάποιον επειδή για δικούς του προσωπικούς λόγους το έκανε. Επίσης θα έπρεπε κανονικά να εύχεσαι να είχαμε πιο πολλά υπεύθυνα κορίτσια σαν αυτό που βρίζεις γιατί πέρνει προφυλάξεις.

Ανώνυμος είπε...

kala re eknes p eoun kani sta 16 tous dn tous les tpt i kopelitsa sta 15.5 se enwxlise ???

Ανώνυμος είπε...

BEBAIA!! KI ESY POY TH LES POOYTANA AI GAMHSOY RE POUSTH

Ανώνυμος είπε...

NA TO KANEIS!! KI ESY RE MALAKA POY TH LES POYTAN EISAI POYSTHS ME TA (SXEDON) OLA TOY AI GAMHSOU

Unknown είπε...

Υπαρχει μια στις εκατο περιπτωσεις να μεινεις εγκυος με προφυλακτικο αν σπασει,καλο θα ηταν απο το να δοκιμαζεις ποσα τεστ του φαρμακειου(τα οποια καμια φορα βγαζουν και λαθος αποτελεσματα)Να κανεις μια εξεταση αιματος,ειναι η πιο εγκυρη μεθοδος.

Unknown είπε...

Αυτη είναι η απάντηση σου; ότι είναι πουτάνα επειδή προχώρησε και ολοκλήρωσε μια σχέση; πουτάνα είναι η επί πληρωμή εκδιδόμενη γυναίκα. Όχι η έφηβη που ολοκλήρωσε. Κρύψου πισω από την ανωνυμία σου και ψόφα.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!