Γεια σας,πριν απο 2 μερες εμαθα οτι ειμαι εγκυος.Ειμαι μολις 16 χρονων και ειμαι μαζι με ενα παιδι το οποιο ειναι 17.Αγαπιομαστε και οταν τιυ το ειπα μου ειπε οτι θελει πολυ να το κρατησουμε ομως απο την αλλη τα οικονομικα μας καθως και η ηλικια μας
δεν μας το επιτρεπουν.Εγω απο την μια θελω να το κρατησω,δεν θελω να το σκοτωσω,ομως απο την αλλη,ειμαι μικρη ακομα για κατι τετοιο,για να αναλαβω τετοια ευθυνη και να τα βγαλω περα μονη μου,αφου δεν θα ειμαι και για παντα με αυτον τον ανθρωπο.Η μητερα μου,μου ειπε να το ριξω,εγω ακομα δεν ξερω..σας παρακαλω πειτε μου την γνωμη σας.

5 σχόλια:

θεανω Σταματη είπε...

μην κανεις εκτρωση.θα το μετανιωσεις πολυ αλλα θα ειναι αργα στην αρχη θα ειναι δυσκολα αλλα θα τα καταφερεις......τι φταιει μια αθωα ψυχουλα να την καταδικασεις σε θανατο....υπαρχει ενας συλλογος αγκαλια εκει θα σε βοηθησουν........και εγω εμεινα μικρη εγκυος και το κρατησα και τωρα ειναι ολη μου η ζωη........ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

eimai 18 xronwn kai exw paidi pou einai 5 xronwn! genisa otan imoun 13 xronwn.tote nai perasa dyskola alla twra eimai mia xara! to paidi to megalwnoume oloi mazi.egw niwthw perifani.se osous bebaia to lew menoun me to stoma anoixto alla den me noiazei.! asxoloume me ton stivo kai me to modeling 4 xronia kai fetos tha paw kypro gia kati fashion show kai fysika th exw mazi mou kai to paidi.me ton patera tou paidiou exoume apsoges sxeseis.den eimaste mazi giati egw den thelo.perasa se panepistimio kai thelo na spoudasw kai na kanw tin zwi mou.min stenaxwriesai ola kala tha pane! mporw na pw omws pws na boithisan oi aderfes mou kai i mama mou poli! <3

Ανώνυμος είπε...

Eimai 17 xronwn kai egkuos ston ekto mhna. Sthn arxh molis to ematha frikara ligo einai h alhtheia alla oute egw oute kai to agori mou thelame na to riksoume. Twra eimai triseutixismenh pou ayto to mikro plasmataki zei mesa sthn koilitsa mou!! Pragmatika einai h zwh mou!!! Den kserw an to erikses alla pragmatika an to ekanes htan lathos ( den se katakrinw katalavainw ta provlhmata sou) . An to krathses mpravo sou!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγω ειμαι 15 και σε λιγο θα κλεισω τα 16 και πολυ φοβαμαι οτι ειμαι εγκυος....τι να κανω ; αμα το πω στους δικους μου θα με πεταξουν εξω απο το σπιτι....οσο το σκεφτομαι φρικαρω...

Unknown είπε...

Αν είχατε όλοι εσείς την υποστήριξη των γονιών σας τότε όλα είναι ρόδινα! Σκεφτητε όμως ακόμα και η μητέρα της να την πιέζει να το ρίξει!

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!