Έχω σχέση με το αγόρι μου εδώ και 1.5 χρόνο(είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος μου) και πρίν απο λίγους μήνες αποφασίσαμε να ολοκλήρωσουμε την σχέση μας.Είμαι υπερευτυχισμένη δίπλα του και νιώθω ότι είναι ο ιδανικός για μένα.Τον αγαπάω και με αγαπάει.

Σε όλες τις επαφές που είχαμε χρησιμοποιήσαμε προφηλάξεις.Μια μέρα όμως εσπασε το προφυλακτικό και έγινε αυτό που δεν θέλαμε σε καμία περίπτωση!
Εδώ και 1.5 εβδομάδα έχω όλα τα συμπτώματα που μία έγκυος έχει.Πρωινές ναυτίες,ζαλάδες και εμετούς.Επίσης έχω και 4 μέρες καθυστέρηση πράγμα που με έβαλε σε περισσότερες υποψίες! Έτσι έβαλα μια μεγαλύτερη φίλη μου και μου πήρε ένα τέστ απο το φαρμακείο. ΘΕΤΙΚΟ!!!
Όλος ο κόσμος μου γκρεμίστηκε. Το είπα στον φίλο μου και δεν μπορούσε να το πιστέψει!  Άρχισε να κατηγορεί τον εαυτό του που φάνηκε τόσο ανεύθυνος.
Δεν το έχω πει ακόμα στους γονείς μου γιατί φοβάμαι την αντίδρασή τους. Και το χειρότερο όλων είναι ότι ο φίλος μου πέρασε Ιατρική Θεσσαλονίκης οπότε και να αποφασίσουμε να το κρατήσουμε θα το μεγαλώσω μόνη μου.
Το αγόρι μου λέει πως ότι αποφασίσω να κάνω θα είναι δίπλα μου να με στηρίξει.
Δεν ξέρω όμως αν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά απο τώρα. Του χρόνου πάω δευτέρα λυκείου και δεν γνωρίζω αν θα επιτρέψουν σε μια έγκυο μαθήτρια να παρακολουθεί μαθήματα.
όλα είναι μπερδεμένα στο μυαλό μου.
Δεν ξέρω τον τρόπο με τον οποίο να το πω στους γονείς μου αλλά και αν τελικά πρέπει να κρατήσω αυτό το μωρό.
Χρειάζομαι τις απόψεις σας.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ!!!ΚΑΘΕ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ,ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!ΠΕΡΑΣΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ Μ' ΕΣΕΝΑ Κ ΕΤΣΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΡΙΞΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ 35 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΝΤΡΑΜΕΝΗ (ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΤΟΤΕ) Κ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΚΑΝΩ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ 1 ΠΑΙΔΑΚΙ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ...ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ,ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ,ΜΗΝ ΓΙΝΕΙΣ "ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ" ΜΙΑΣ ΑΘΩΑΣ ΨΥΧΟΥΛΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΝΑΖΕΙ "ΜΑΜΑ" 'Η ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΤΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ!ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ!!!Κ ΕΠΙΣΗΣ,ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟΧΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΖΣΧΟΛΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ 'ΧΕΙ!ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!Κ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ,ΠΙΣΤΕΥΒ ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΚΑΝ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ..ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ Κ ΝΑ 'ΝΑΙ,ΑΚΟΜΑ Κ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ,ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΟΥ ΤΟΥ!ΑΝ ΑΓΑΠΙΕΣΤΕ,ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΛΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ...Κ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΤΥΧΗ,ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

η μητροτητα ειναι απιστευτο συναισθημα! εγω εχω εναν μπεμπακο 8 μηνων. οτι αποφασισεις απλα να εχεις διπλα σου τους γονεις σου! συνεχισε το σχολειο σου και τις σπουδες σου,εχοντας τους δικους σου να σε βοηθανε ομως.. οτι καλυτερο σου ευχομαι!

Ανώνυμος είπε...

kala esu exeis megalh plaka....ena mwro san k esena den mporei na genhsei mwro...ri3to k kane thn zwh s akoma exeis polla na kaneis...

Ανώνυμος είπε...

ειναι αμαρτια να ριχνεις ενα βρεφος...αυτο δεν φταει σε τιποτα....θελει να γεννηθει στον κοσμο...δεν μπορει να μην του επιτρεψεται να ζησει.....συνεχισε το σχολειο σου κ τις σπουδες σου..πεστο στους γονεις(εννοειται πως 8α αντιδρασουν αλλα καπια στιγμη θα το χωνεψουν....γιατι κ αυτοι αμα δεν σε κρατουσαν(οταν η μανα σ ηταν εγκυος δεν θα γεννιοσιυν.)τα μωρα ειναι ευλογια...ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΕΤΕ!!! αλλεςσ παρακαλανε να κανουν κ δεν μπορουν...θα εχεις φοβερες τυψεις αν το ριξεις...ΑΚΟΥΜε..!!!!!

Ανώνυμος είπε...

φυσικά και να το κρατήσεις,είμαι 16 και είμαι και εγώ στη θέση σου οπότε ξέρω..εγώ θα το κρατήσω ότι και να μου πουν οι δικοί μου και φαντάσου οτι είμαι πολύ χειρότερα από εσένα γιατί εγώ με το αγόρι μου είμαστε μαζί 1 μήνα μόνο..:/

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω να το κρατησ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Krata to

Ανώνυμος είπε...

κρατισε το είναι υπεροχω πραγμα κι συνεστιμα

Unknown είπε...

Τελικά το κρατησες?

Ανώνυμος είπε...

Δν μπορω να απαντησω σε μια τοσο αγενη και ..... προταση.ειναι 16 μπορει να σπουδασει!μια φιλη της μαμας μου γεννησε στα 15 και ειναι καθηγητρια οικονομικων

Ανώνυμος είπε...

Τι συμπτωματα ειχες?

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!