ΕΙΜΑΙ Η ΕΒΕΛΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ!

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΗΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ Ή ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ..!

ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ Κ ΕΓΩ

ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΧΑΠΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΙΡΑΊΟ ΛΑΘΟΣ..!ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ..!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΣΤ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,,!ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟΊ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΣΚΟΤΏΣΟΥΝ!ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ???ΒΟΗΘΕΙΑ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα πρεπει οποσδηποτε να επισκευτεις γιατρο!
μην φοβασαι..να εισαι δυνατη!

Ανώνυμος είπε...

yparxoyn xapia poy epanaferoyn thn periodo! stantar omws pigaine ston giatro sou!

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!