Γεια σας,πριν απο 2 μερες εμαθα οτι ειμαι εγκυος.Ειμαι μολις 16 χρονων και ειμαι μαζι με ενα παιδι το οποιο ειναι

17.Αγαπιομαστε και οταν τιυ το ειπα μου ειπε οτι θελει πολυ να το κρατησουμε ομως απο την αλλη τα οικονομικα μας καθως και η ηλικια μας δεν μας το επιτρεπουν.Εγω απο την μια θελω να το κρατησω,δεν θελω να το σκοτωσω,ομως απο την αλλη,ειμαι μικρη ακομα για κατι τετοιο,για να αναλαβω τετοια ευθυνη και να τα βγαλω περα μονη μου,αφου δεν θα ειμαι και για παντα με αυτον τον ανθρωπο.Η μητερα μου,μου ειπε να το ριξω,εγω ακομα δεν ξερω..σας παρακαλω πειτε μου την γνωμη σας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kalitera oxi gt den tha ta bgaleis pera.. kai opos eipes den xereis an tha eise me auto to pedi gia panta. eine diskola stis meres mas se tetia ilikia na to kratiseis. an exeis tin dinatotita rixtw kai prospathise na ftiaxeis tin zoi sou etsi wste sto mellon na exeis tin anesi na kaneis mia nea arxi

Unknown είπε...

ενα παιδι και συγκεκριμενα ενα μωρο ειναι ιερο πραγμα στη ζωη ενος ανθρωπου! το να το σκοτωσεις δεν θα σε κανει καλυτερο ανθρωπο... αν το θες πραγματικα και εσυ και ο καλος σου τοτε κρατα το!θα σας φερει πιο κοντα... αυτοι που σε νοιαζονται θα σε καταλαβουν ακομα και οι γονεις σου που ειναι αντιθετοι... ποτε να μη δινεις εξηγησεις ή δικαιολογιες γι' αυτα που κανεις...
αυτοι που σ'αγαπουν δεν τις χρειαζονται..
και αυτοι που δε σ αγαπουν, δε θα τις πιστεψουν! απλα σκεψου τι επιπτωσεις θα χει στη ζωη σου μιασ και εισαι μικρη, στο σχολειο σου και στην οικογενεια σου... αν το χειριστειται επιπολεα, το κρατησεις και το μετανιωσετε θα σας διαλυσει... πρωτου κανεις το οτιδηποτε σκεφτειται το πολυ καλα και πανω απ ολα συζητηστε το ξανα και ξανα!

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ; ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΤΙ ΛΕΝΕ;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,δεν ξερω αν ΄΄εχεισ πάρει ήδη μια απόφαση κ πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να σου πώ.Δεν μπορώ να σου δώσω καποα συμβουλή το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι να πάρεις την απόφαση αυτή μονη σου,μην σε εππιρεάσει κάνεις,αν μπορείς να ακούσεις την καρδία σου,οχι για το τι ειναι πιο εύκολο αλλα τι θεσ εσυ πραγματικά.Είσαι έφηβη ακόμη και το καταλαβαίνω απόλυτα.Δέν θα είναι καθόλου έυκολο,δεν λέω αυτό σε καμεία περίπτωση.δέν ξέρω τι όνειρα έχεις για το μελλον και ούτε λέω να γεννηθεί ένα μωρό σε ένα περιβάλλον που οι συνθήκες δείχνουν οτι δεν τα καταφερνεσς η μπορει ν τ έβλαπταν.Εγώ δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική γιατι πριν ένα χρόνο τον περασμένο μηνα βρεθηκα στην ίδια κατάσταση με την μόνη διαφορά πώς είμαι ενήλικη,δεν θα το ξεχασω ποτε κ ακόμη ωρες-ωρες κλαίω.Αλλωστε ξέρω πολλο΄θσ ανθρώπους που ήθελαν να διασφαλήσουν την ανεση τους,όμώς δεν ξέρεισ η ζωή πως θα τα φέρει,ακόμα και άνεση να έχεις δεν σημαίνει πως θα είσαι ευτηχισμένος.Όσο για το αγόρι σου,αν αποφασήσεις να το κρατήσεις θα είναι πάντα ο πατερασ τ παιδιου σ,ομως ποτέ είμαστε συγουροι οτι θα είμαστε παντα με τον άλλο; Στο είπα και πάλι αντικειμενική δεν είμαι κ δν ξέρω αν είμαι η κατάληλη,αν μηλουσα μόνο μ την λογική θα έλεγα μονο τ αντιθετο αλλα δεν θέλω να το κάνω.Το μόνο αντικειμενικό π μπορώ να πώ είναι σκέψού όλες τισ εκδοχές κ ζήτα πληροφορίες για ότι σε απασχολεί.Αποφασησέ το όμως μόνη σου.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!