Γεια σας, με λένε Αγγελική και είμαι 15,5 ετών. Το πρόβλημά μου είναι ότι πριν ένα μήνα το έκανα με το αγόρι μου, αλλά είχαμε πάρει προφυλακτικά και ακόμη να μου έρθει περίοδος και ανησυχώ πάρα πολύ μήπως είμαι έγκυος. Δεν ξέρω τι να κάνω!!!!!
Έκανα ένα τεστ αλλά βγήκε αρνητικό δεν ξέρω γιατί :( Αυτό το θέμα το έχω πει μόνο στην κολλητή μου, σε κανέναν άλλον, ούτε στο αγόρι μου , επειδή ακόμη δεν είναι σίγουρο αν είμαι έγκυος. Σας παρακαλώ βοηθήστε με , πείτε μου γιατί ενώ είχαμε πάρει προφυλακτικό δεν μου έχει έρθει η περίοδος. Σκέφτομαι αύριο να ξαναπάρω άλλο ένα τεστ εγκυμοσύνης.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

prosexoyme kai forame kai kapota gia sigouria

Ανώνυμος είπε...

Απ τη στιγμη που πηρες προφυλλαξεις και εκανες το τεστ που βγηκε αρνητικο δεν νομιζω πως πρεπει να αγχονεσαι ισως να μην σου ερχεται λογο αγχους γι αυτο λοιπον προσπαθησε να ηρεμισεις και μετρα μηπως εχεις κανει καποιο λαθος στις μετρησεις κ απλα ακομη δεν ειναι οι μερες του κυκλου σου για να σου ερθει... Αμα ομως αυτο δεν σε ηρεμει τωρα που περασαν καποιες ακομη μερες ξανα κανε ενα τεστ καλου κακου.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!