Γεια σας, ονομαζομαι Δεσποινα συγνωμη αν κανω καποια ορθογραφικα. Ειμαι 16 χρονων και εχω σχεση με ενα παιδι 4 μηνες. Ειναι πολυ καλος ρομαντικος μου φαιρεται αψογα μου λεει οτι ειναι ερωτευμενος μαζι μου, μου κανει δωρα και γενικα ειναι τελειος
. Γνωριστηκαμε μεσω σχολειου καθοταν απο πισω μου κι ετσι αρχισαμε να κανουμε παρεα. Εχουμε μαλωσει μονο μια φορα κι οταν εγινε αρχησε να κλαιει γιατι με στεναχωρησε! Λοιπον για να μπω στο θεμα ημουν η πρωτη του και ηταν ο πρωτος μου ξεκινησαμε να εχουμε σεξουαλικη επαφη στον τριτο μηνα και παντα με προφυλαξη εκτος απο την χθεσινη μερα! Δεν τελιωσε μεσα μου και προσεχαμε παρ ολα αυτα ομως διαβασα οτι μπορει κανεις να μεινει εγκυος κι απο τα σπερματικα υγρα. Εχουμε κανει αρκετες φορες τετοιες συζητησεις και η αποψη του ειναι πως αφου ο θεος μας επετρεψε να κανουμε παιδια απο τετοια ηλικια τοτε δεν ειναι κατι φοβερο το να μεινω εγκυος κι οτι δεν καταλαβαινει γιατι το παιρνουν τοσο στραβα οι γονεις. Πως θα καταλαβω αν ειμαι εγκυος? Η περιιδος μου δεν εχει ακομα σταθεροποιηθει δλδ ερχεται οποτε να ναι ... τοτε πως θα κανω το τεστ κι αν ειμαι οντως πως θα το πω στους γονεις μου? Ο πατερας μου ειναι αυστηρος και τον φοβαμε! Το μονο σιγουρο ειναι πως κι εγω κι αυτος ειμαστε κατα της εκτρωσης!!!

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αμα εισαι εγκυος παντως και το κρατησεις μπραβο.πιστευω είναι το πιο σωστο!!

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!