Γεια σας! Με λενε Αναστασια και ειμαι 14 χρονων.Κατα τη γνωμη μου,αυτη η ηλικια πρεπει να ειναι αγνη χωρις ''μπελαδες''
.Δεν νιωθω συναισθηματικα ετοιμη να διαταρραξω τη ψυχολογια μου με ολα αυτα τα θεματα!Αυτος ειναι και ο λογος που δεν εχω κανει σχεση,αλλα και δεν εχω σεξουαλικες δραστηριοτητες! Πιστευω πως για να κανεις σχεση πρεπει να εισαι συναισθηματικα ετοιμη και ωριμη,καθως μια ολοκληρωενη σχεση απαιτει παρα πανω.Δεν εχει βρεθει ο καταλληλος! χαχαχα! Επισης μου αρεσει να συλλεγω πληροφοριες σχετικα με την εγκυμοσυνη και σχετικα με ολα αυτα,και το συζητω με τη μεγαλυτερη μου αδερφη.
Εσεις τι πιστευετε,ειναι σωστη η σταση μου απενντι σε αυτο το θεμα;Ευχαριστω προκαταβολικα:)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αριστη !!!

Ανώνυμος είπε...

σε βρίσκω πολύ σωστή!!!Το ίδιο κάνω και εγώ!!

Ανώνυμος είπε...

οχι ρε!!! εμενα η κορη μου που ειναι 13 χρονων εχει κανει σεξ και δεν εχει συμβει και τιποτα! σιγα!!!
και οταν λεμε σεξ εννοουμε και με προκαταρτικα και απολα!εκεινη νοσοκομα και εκεινος(15) ασθενης. το τραβηξε βιντεο και μου το εδειξε! απιθανο! μια χαρα περασαν τα παιδια! εγω οποτε θελω να αναψω τον ανδρα μου του το βαζω να το δει. και μετα..... περναμε ...ΘΑΥΜΑ!αυτες ειναι οι ποιο σωστες ηλικιες γιαυτα!!!

Ανώνυμος είπε...

μα εισαι ακομα μικρη ετσι κι αλλιως... νομιζω μια ωριμη ηλικια ειναι απο τα 17+

εγω τουλαχιστον στα 19πηγα

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!