Καλησπέρα.Είμαι 15 χρονών και τα τελευταία 2 χρόνια έχω σχέση με ένα αγόρι 18 χρονών.Με αγαπά πολύ και πραγματικά νιώθω ότι είναι ο άνθρωπός μου.Έχουμε ολοκληρώσει απο αγάπη και μόνο και φυσικά όχι στην αρχή της σχέσης μας αλλα στον 1 χρόνο..

Δεν χρησιμοποιούμε προφύλαξη όμως όταν νιώθει πως τελειώνει ''τραβιέται'' και όσο καιρό έχουμε ερωτική επαφή δεν μου έτυχε ποτέ κάποιο ατύχημα όσον αφορά την εγκυμοσύνη.. Πριν λίγο καιρό άρχισα να νιώθω κράμπες στην κοιλιά μου,ζαλάδες,εμετούς,έντονη κούραση, καθυστέρηση και ανακάλυψα πως είμαι έγκυος..Δεν ξέρω τι να κάνω πραγματικά.Δεν μπορώ να το πω στην οικογένειά μου γιατί είναι πολύ συντηριτική και ντρέπομαι.. Επίσης φοβάμαι τα σχόλια του κόσμου για το τι θα πει για μένα και την οικογένειά μου.Δεν με αγχώνει τόσο πολύ το γεγονός της εγκυμοσύνης αλλά το πώς θα μιλήσω σε κάποιον, τι θα κάνω με τη ζωή μου και γενικά πως θα προχωρήσω.Έχω όνειρα, θέλω να πάω πανεπιστήμιο να έχω μια φυσιολογική ζωη και η εγκυμοσύνη νομίζω θα μου ήταν εμπόδιο.Έχει περάσει απο το μυαλό μου η άμβλωση αλλά πραγματικά αυτό θα ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου και δεν θα το έκανα ποτέ.Το αγόρι μου με αγαπάει και μου είπε πως θέλει να μεγαλώσουμε το μωρό μας μαζί..Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.Φοβάμαι να μιλήσω σε κάποιον..Παρακαλώ όποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει..Ευχαριστώ!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειχα και εγω ενα παρομοιο συμβαν μονο που ευτυχως δν ημουν εγκυος, βεβαια το αγορι μου ηθελε να το κρατησουμε, πιστευω πως το να κανεις εκτρωση δεν ειναι η καλυτερη λυση διοτι ειναι σαν να σκοτωνεις καποιον, ειδικα οταν εχεις την ευκαιρια να δωσεις ζωη σε ενα παιδακι, και αν αγαπιεστε πραγματικα το παιδακι θα ειναι το πιο ευτυχισμενο, οσον αφορα τους γονεις σου, σου προτινω να πας μαζι με το αγορι σου και να τους μιλησετε μαζι...μπορεις πρωτα να κανεις μια αρχη με τν μαμα σου μονη σου, μιας και ειναι γυναικα και θα καταλαβει κατι παραπανω, αλλα δεν χρειαζεται να κουβαλησεις ολο το βαρος της ανακοινωσης μονη σου !

ελπιζω να βοηθησα..!

Ανώνυμος είπε...

makari na to kratises kopelia alithia sto leo kai na kitaxis se auto to site xana am a to exeis rixi to aggeloudi oti kai an pathis min anarotithis to giati ta epathes oles tis anapodies an to kratises kai to exeis moni sou ase ton GOMENO stin kiriolexia esi moni sou tote bravo sou kai magia sou .........!!an einai mazi sou kai autos akoma kalitera na xeres ti mitras pedi sou milaei!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον ειμαι και εγω αυτες τις μερες ετσι και εγω δενν ξερω τι να κανω αλλα οι φιλες μου μου ειπαν πως οταν αγαπας την οικογενεια σου πρεπει να την μιλησεις μην φοβασαι σε καταλαβαινω να ξες πως οταν τους μιλησεις θα νιοσεις καλητερα και θα σου δινουν κουραγιο μην κανεις εκτρωση ειναι σαν να κανεις φωνικο μ:καρι να εχουμε και οι δυο μας θαρρος και να τους το πουμε ειναι ευκολο οταν το σκευτεσε μα οταν ειναι να το κανεις.......με εναν πονο

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!