Είμαι 18 χρονών και σήμερα το πρωί μετά από 5 μέρες καθυστέρησης έκανα δύο τέστ εγκυμοσύνης, τα οποία βγήκαν θετικά. Δεν είμαι ιδιαίτερα αγχωμένη γιατί για μένα δεν υπάρχει η λέξη έκτρωση, ευτυχώς ούτε για το παιδί που είμαστε μαζί σχεδόν 3 χρόνια. Το θέμα όμως είναι οικονομικό διότι είμαι μαθήτρια τον Μάιο τελειώνω την τρίτη λυκείου και συνεπώς είμαι άνεργη. Επίσης άνεργοι είναι και οι γονείς μου αλλά και να δούλευαν σχεδόν το ίδιο θα έκανε όχι γι'αυτούς αλλά για μένα, αν μάθουν ότι είμαι έγκυος θα με διώξουν από το σπίτι. Από την μεριά μου και της οικογένειας μου δεν υπάρχει κανένα εισόδημα. Από την μεριά του αγοριού μου που είναι 20 χρονών τα πράγματα είναι σε μια παρόμοια κατάσταση στην οικογένεια του είναι όλοι άνεργοι. Επίσης αυτός προς το παρών δεν μπορεί να βοηθήσει επειδή είναι φαντάρος και τελειώνει τη θητεία του τον Μάιο. Με λίγα λόγια χρειάζομαι βοήθεια δεν ξέρω όμως που να τη βρω και αν τη δικαιούμαι. Αν μπορούσατε να μου προτείνετε που μπορώ να απευθυνθώ θα βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει κάποιος φίλος -συγγενείς; Τώρα από το κράτος μη περιμένεις πολλά. Και γιατι λες πως οι γονείς σου θα σε διώξουν; Ημαμα μου είναι χήρα με τέσσερα παιδιά από τα οποία ειμαι Η μεγαλύτερη και ειμαι μόλις 16Και έχει και δυι γέρους. Είναι άνεργη και δε μπορώ να σου πω οτι τα οικονομικά μας πάνες καλα και πάλι Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με έδιωχνε. Οι γείτονες δε μπορούν να βοηθήσουν, οι φίλοι, οι συγγενείς; Οταν πέθαναι ο πατέρας μου είχαμε 200€στο σπίτι ,έπρεπε με πληρώσουμε για την κηδεία και να ζήσουμε ένα μήνα μέχρι μα πληρωθεί η μαμά μου, ο κόσμος μας βοήθησε παρά πολύ, δεν πληρώσαμε Τίποτα με τα δικά μας λεφτά. Πίστη να ΈΧΕΙΣ και Όλα θα πάνε Καλά,

Ανώνυμος είπε...

κοριτσι μου απεφθι σου στο συλογο αγγαλια

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ

Unknown είπε...

Προτείνω να συζητήσεις με την οικογένειά σου,ειναι η μονη που μπορει να σε στηριξει εστων και ψυχολογικα,δεν ξερω τους γονεις σου ωστόσο θελω να πιστευω οτι δεν θα σε διωξουν...Να εισαι σιγουρη οτι αξιζεις βοηθεια για σενα και το μωρακι σου,οπως εχουν γινει ομως τα πραγματα στην Ελλαδα δυσκολο να εργαστεις,δυσκολο να πληρωθεις,δυσκολο να επιβιωσεις.Η γνωμη μου ειναι να ψαξεις και στην Πρόνοια αφου γεννηθει το παιδι μηπως σε βοηθησουν...

Ανώνυμος είπε...

na eiste prosextikoi k na mhn gkastrwneste...kalutera ektrwsh para allo ena dystyxismeno paidaki apo ANEY8YNOUS KAI ANWRIMOUS goneis ppou den 8a xei oute ta basika

Zon.Si είπε...

Είχα και εγώ μια παρόμοια εμπειρία με την κόρη μου... επικοινωνησε μαζι μου για να σου δώσω κάποιους γιατρούς που δεν ρωτάνε και μπορεί να πάει και μόνη της να το κάνει Στείλε μου mail : anepithimitieggimosini@yahoo.gr

Αν χρειάζεσαι βοήθεια

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email : egkimosiniblog@yahoo.gr γα βοήθεια, γιατρούς π μπορούν να σε βοηθήσουν με εχεμυθεια, πληροφορίες.

Πες μας την ιστορία σου!

Πες το μας ανώνυμα!